Piller, piller, piller...

Mitt liv består just nu av att ta piller. I alla fall känns det så. Jag har ett piller innan frukost ifall att jag har magsår/magkatarr (Omeprazol). Jag har ett piller på morgonen så att jag inte ska må illa (Novalucol). Sen har jag sömntabletter också. Först tog jag Imovane, men det var bara under en kortare tid eftersom det var så starkt. Sen tog jag Atarax, men det hjälpte inte så min Läkare på BUP dubblade dosen. Men sen fick jag byta till Circadin, som jag tar för tillfället, men jag vet inte varför jag skulle byta. Och inte nog med det, till April ska jag inte bara få min psykolog (äntligen) jag ska även börja ta antidepressiva. Elena (min läkare på BUP) försökte släta över det med att säga "ett piller för att du är nedstämd", men kalla det vad ni vill, det är helt klart antidepressiva. Jag ska dock bara ta dom under en kort period bara för pröva, men vem vet.. en kort period kan alltid bli längre. Hur som helst, jag har blivit en pillerhora!


Kommentarer
Postat av: WarmSnow

Shit... Visste inte att du tog något annat än sömn... Stackare :( hugz

2009-03-18 @ 19:04:20
Postat av: josefin

piller är läskiga... hoppas de funkar bra iaf! saknar dig :(

2009-03-19 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0