Parlo Italiano ;D

Just precis! Had precis Italienska prov och vet ni? Jag kanske blir godkänd :D Okej... ite så stor grej kanske ni tänke, men SOM FAN ATT DET ÄR! Språk är så jäkla bajs svårt och G är en jäkligt bra prestation enligt mig. Särskilt med tanke på att jag fått IG på de andra proven. Mwaaa, jag är STOLT! Jag kan faktist böja dom festa verb vi lärt oss OCH(!) jag kan SÄTTA IHOP MENINGAR! Om inte det är bra så vet jag inte vad. Jag har faktist lärt mig mer Italienska på ett år än jag lärt mig franska över TRE år. Haha, har de bra iaf ;]

Kommentarer
Postat av: Josefin

Wohoo, du är duktig!

Du kanske har en medfödd talang för just detta pizzabakande lands språk!

2009-02-20 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0