09-02-08

Jag är så ledsen. Så jävla ledsen så det gör ont i mig för din skull. Hur kan jag missa din sorg och din saknad? Hur kunde jag inte fatta att allting egentligen handlade om honom? På ett sätt känner jag mig sviken, jag då? Brydde du dig aldrig om mig? Men samtidigt bryr jag mig inte, du är hundra gånger viktigare för mig än mina egna känslor. Jag lider med dig, jag följer dina steg, dina ord och jag lider när jag ser hur det smärtar mig. Det tar ett tag innan jag inser, innan jag hinner läsa mellan raderna. Men jag vill att du ska veta att jag ser taggen i ditt hjärta och jag älskar dig. Jag önskar jag kunde lösa allt åt dig. Ta fram mitt trollspö och göra allt bra, förvandla världen till perfekta scener ur böcker, manga eller anime. Göra allting vackert, åt dig, åt mig, åt honom, åt alla underbara människor som förtjänar det. Du förtjänar det, lycka.



Jaha, så vad händer i mitt liv just nu? Well, min utredning på BUP är klar. Jag måste till min läkare och ta några blodprov bara. Eller.. bara och bara. Jag HATAR blodprov. Jag är i chocktillstånd timmarna innan och svimfärdig och gråtfärdig hela dagen efteråt. Men... jag orkar inte skriva om det nu.
Vad mer intressant kan vi skrvia om? Repetitionerna på teatern börjar bli jävligt bra. I torsdags var scenerna rent av underbara. Otroligt mycket känslor. Det börjar kännas jäkligt bra, jag tycker mer och mer om manuset och det känns som det kommer bli en jäkligt bra föreställning. Så alla som läser får fan komma och kolla ;) Jag kan återkomma med datum och tider sen.
Idag hade jag min ledarinvigning. Det var jäkligt kul och ceremonin var jättefint har jag hört från föräldrar och åskådare. De var i alla fall trevligt att se alla uppkädda och fina och bara uppträda och ge järnet tillsammans. När vi tillsist tågade ut ur kyrkan och precis gått över tröskeln ut ur kyrksalen brast alla ut i ett jubel som antagligen hördes in till kyrkan. Men jag inte på humör att skriva om det heller direkt. Mitt humör ger inte upplevelsan rättvisa!
Fast nu orkar jag inte skriva något mer. Klockan är fan ett snart, måste sova!

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi, ledarutbildningen var nice^^<3

o vi e lite duktiga på teater fer sure:D

2009-02-08 @ 11:03:08
URL: http://mandaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0