Förskyld 2

Nu har jag inte skrivit på jättelänge men jag har varit upptagen med att nya rummet. Hela dagarna har gått åt till att plocka ner allt i lådor och välja tapeter och planera. Sen har jag ju varit sjuk också och helt enkelt inte orkat, jag har nog varit förskyld och dålig i två veckor nu, men nu känns det som det börjar ge sig. Men eftersom jag varit borta från skolan då och då så ligger jag efter och har massa skolarbete att ta igen, seriöst! När ska jag få min fritid?

Och nu har jag absolut ingen anning om vad jag ska skriva för jag har inget liv :D

Okej, seriöst nu. Jag har inte orkat gjort något på hela förra veckan pågrund av den här dumma förskylningen, känner mig så jävla isolerad. Det enda jag gör på dagarna är i princip skola och sen hem, göra läxor, titta på tv och sen gå och lägga mig och börja om. Jag har verkligen lust att hitta på något riktigt kul att se fram emot, men samtidigt vet jag själv att det är bättre att ta det lugnt tills jag är helt frisk istället för att pressa mig själv och bli dålig igen. MEN JAG DÖR AV BRIST PÅ SOCIALTUMGÄNGE! Så frågan är om jag ska låta mitt socialaumgänge brinna och dö och bli frisk eller skita i hälsan och göra något kul med kompisarna med risken att behöva vara hemma från skolan några dagar nästa vecka också?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, justefan! Du får ju nytt rum :D maha, längesen jag var hos dig ju .. Händer i helgen ? :)<3

2008-09-24 @ 14:37:47
URL: http://shutupnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med att det var längesen! jag vill komma o peta på sessan o dej o ditt nya rum i helgen ? :D

2008-10-09 @ 18:24:48
Postat av: Anonym

och det var postat av meeeej såklart, Josefin!

2008-10-09 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0