Berny Blue

(Just nu ser bloggen väldigt tråkig ut för jag måste ändra på designen och stuff. Förut satt jag lösenord på blogggen så ingen kom in medans jag fixade men då kunde jag ju inte skriva inlägg, så nu får den se ut såhär tills jag får tid att fixa.)

Just nu ser jag på Berny Blue på 1:an. Det är en dokumänter om Berny Pålsson, författaren till vingklippt ängel. Fast nu har mamma knäppt över till 4:an för att se vem som åker ut Idol... Jag tycker det är så häftigt att se Berny på tv, det där är liksom människan jag har läst om, som  varit med om allt det där hemska, och hon har en röst, ett ansikte. Hon är en människa, det känns konstigt och jag fattar liksom inte att hon varit med om allt det där. Det är så himla hemskt och mer än vad någon människa ska behöva stå ut med. Hon är verkligen ett bevis på styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0