Lunchrast

Wellwell, lunchrast i datasalen och har inget bättre för mig så varför inte skriva ett inlägg? Brevid mig har jag allas vår favorit Carro. Satt brevid henne på matten imorse och det blev nästan en repris av våra gamla högstadielektioner, massa skratt och skämt om Eric Louch/Öhman/Nick Skröder/ Ske-bördi-bördi-bambam/m.m.. Med andra ord, caroos och mina vanliga tokigheter ;]

Okej, så updates since the last time...
- I helgen har det fixats mycket med MITT NYA RUM! Fondväggen i guld är uppe och vi har skurat HELA rummet. Så nu har jag fått upp gardiner och börjat lägga in kläder i garderoben. Fatta känslan av att kunna gå in i garderoben och välja dagens outfit bland dom välsorterade kläådesplaggen. Ååh, underbara garderob, I love you!
- Sen har jag hitta en ny favoritlåt, Simon and Garfunkel - the sound of silence. Har ju redan lagt in låttexten men det tåls att nämnas igen!
- Sen har jag och mammsen varit på IKEA, hittade jättefin bokhylla och skrivbord och en SKITA SNYGG speggel. Typ 180x80 med tjock guldram.
- Sett massa film. Mamma och brorsan hyrde hem National Treasure och Beowulf och sen gick Da Vinci koden på söndan.

Jaja, hinner inte mer för nu ska M1a ha lektion i datasalen :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Amanda vart är du ?:'/ du är fett saknad av mig:(

2008-12-11 @ 12:37:55
Postat av: Tuss

Aaw, men jag är tillbaks nu! Var på sppråken i fredags och jag kommer till sklan på måndag. Alla underbara människor som tjattade på mig att komma tillbaka vann till sist^^

2008-12-13 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0