Karlberg

Karlberg.. Karlberg.. Vi kommer alla att sakna...

Fan vad jag älskar den platsen, och shiet det här ledarutbildningslägret på fem dagar slog två veckors konfirmationsläger med HÄST LÄNGDER. Jag hade så jäkla kul att jag inte ens tagit en enda bild med kameran. et är så sorgligt att det faktist är sista lägret jag har med dom här människorna. Vi är ett så jäkla bra gäng och fan va kul vi hade. Jag kommer sakna alla så mycket när vi väl blivit ledarinvigda. På bussen hem kände jag att jag saknade alla från ledarutbildningen mer än min familj xD och då satt ändå alla från ledarutbildningen runt omkring mig, och sen när jag kliver innanför dörren och Victor kommer fram med Sessan och lägger henne i min famn blev reaktionen typ "OJ, juste! Jag har ju en katt" . Jag hade faktist glömt min älskade bebis...
Aja, nu måste jag duscha så jag hinner inte skriva mer. Jag vill bara avsluta med några väl valda ord:
"HELMER OLGERSON!"
"Det är intressantare att titta på en död fågel."
och såklart
"nämen nu går vi och tar en varm dusch
(ännu en gång ska jag duscha utan Mikaela.. ENSAAAMT!)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Om vi ser Helmer Olgerson igen ringer vi henne och går o tar en varm dusch föfan :D

2008-11-19 @ 15:34:03
URL: http://shutupnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0