Godnatt...

(Jag varnar känsliga läsare, under dom närmaste X minuterna(Vet inte hur snabbt ni läser ;) (Kan man göra en parentes i en parentes?)) finns det risk för att denna blogg bli äcklig lik en fjortis blogg).

Nu har man precis sagt adjö till två underbara människor och jag saknar dom fy fan redan. Vet ni seriöst hur älskade ni är? (det var det här jag varnade för xD) Men i alla fall, klockan nånting stack jag ut med kompisarna. Blev skit glad av att träffa Fillur (ja, det stavas så) som man inte träffat på vem vet hur länge? Hon snackade om veckan(?) i Öland med Fluff och deras... sommarkompisar ;) Hon slutade inte snacka om en viss person... Sen vare ju också Billy och Carro (hoppas dom inte har något emot att jag nämner dom...?). Så bäst att träffa dom igen, hade ju redan träffat dom igår när dom helt plötsligt döck upp vid min dörr (jag hade varken sminkat mig eller bortsat tänderna), men ändå. Ska inte snacka så mycket om oss och vad vi höll på med eftersom det nog inte är så intressant, men efter ett tag följde vi Fillur hem och jag, Carro och Billy gick hem till mig.

Nu har dom iaf gått och jag saknar dom redan, de gör ju fan ont när ni går. (Jag vet! Jag vet, fjortisvarning. Men de e ju fan sant!) Men vi ska träffas imorrn innan jag och familjen åker iväg med Birkabåten. Så nu ska jag gå och lägga mig och tvinga mig att vakna tidigt så jag kan ringa och väcka dom andra. Hehe...

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0