Ny design

Wiiie!
Idag har jag lekt med Josefin och Carro, och vi kollade upp bloggdesign och lärde oss massor. Så efter det hade jag ny insperation och lite trix jag ville testa. Så här är min nya design, you like it?
Jag tycker om den iaf. Svart och hotpink, mina färger. Sen lite ljust korallrosa för att det inte ska bli för "hårt". Jag känner mig nöjd. Men sen vet jag inte hur jag känner imorrn xD När man hållar på med designen blir man ibland lite självblind och bara vräker på med bakgrunder och bilder, så det kan bli lite för mycket. Men jag tycker ändå jag lyckades hejda mig själv, gjorde ju bara en av specialtrixen. Aja, ni får kommentera vad ni tycker^^

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Carrrouuu

I like!:D<3

2008-12-26 @ 15:15:53
Postat av: josefin

Det blev jättefint :D cool "spökbild" eller vad jag ska kalla det, i bakgrunden.

2008-12-27 @ 18:43:30
Postat av: Tuss [[SVAR]]

SVAR: I know :D värsta luckyshot(stavas o.O?) att jag hittade den :D

2008-12-27 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0