Oplanerat sen kväll

(Shiet vad jag uppdaterar bloggen ofta now a days O.O Inte för att jag haft den så länge, men ändå...)

Jag hade tänkt ladda upp en bild nu på hur jag var klädd på the Voice (eftersom förrförra inlägget antagligen gjorde dom flesta nyfikna), men när jag kom hem var jag så trött att jag bara drog av mig allt innan jag han ta någon bild. Men jag kanske kan ta en bild imorrn om jag har samma kläder?
 
Jag kom typ hem för en kvart/tjugo minuter sen (när jag började skriva vill säga då klockan var 12:45 typ) fast jag bara hade tänkt vara inne i stan en liten stund och sen hem. Men jag var faktist inte inne i stan längre än planerat. Men det var "..sen hem" biten som krånglade. Förklarar snart.
 Iaf, vi var inte något alls i kungsträdgården typ, egentligen blev det mest ett enda letande efter människor som vi skulle träffa(och vi hann ändå inte träffa alla). Orkar inte berätta så mycket om vad som hände, det var ändå inget intressant, men när vi skulle hem började "problemen" (egentligen inget probelm, men anledningen till att jag kom hem sent). Max följde med oss till Näsbypark, istället för att leta upp sin mamma och tvingas shoppa skor med henne, vilket han såklart fick, han frågade faktist innan. Men eftersom Amanda och Carro behövde gå hem direkt trodde jag att Max oxh jag skulle sticka hem till mig och vara där tills hans föräldrar kom och hämtade honom. Men så tyckte Amanda att vi skulle gå av i Näsbypark istället för Näsby allé och följa med henne hem (så hennes mormor kunde träffa Max?), det var här det gick fel igen, jag höll med om att vi kunde följa med henne en bit så hon slapp gå ensam men kanske inte hela vägen. Men sen när vi var på väg frågade jag om vi isåfall fick stanna en stund hemma hos henne, och det trodde hon skulle gå bra, här gick det fel för tredje gången. Så vi gick hem till Amanda, och Nina sa att vi fick stanna i en halv timme. Så vi stod i hallen och kunde inte bestämma oss för om vi skulle gå in eller ej, men efter en stund var Amanda duktig och bestämde att vi skulle vara hos Amanda i en halvtimme eller inte, där borde jag bara sagt att vi inte skulle in, men jag visste ju inte att de skulle bli så sent då. Sen vet jag inte hur länge vi stannade hos Amanda, men när vi sen blev utkörda(Amanda skulle upp imorrn eller nått) så var det rätt så mörkt. Max tyckte då att vi skulle våldgästa Josefin, okej här borde jag verkligen sagt nej, jag förstod att det var en dålig idée. Så jag messade Josefin(vilket förstör hela ideén med att våldgästa xD) och det tyckte hon att vi kunde. Så då gjorde vi det, jag tänkte att vi kunde stanna hemma hos Josefin till Maxs föräldrar kom och hämtade honom, sen kunde jag ringa pappa så kunde han möta mig på halva vägen hem. Men när vi inte hade långt kvar till Josefin titta jag på klockan och upptäckte att vi bara kunde vara hos Josefin i en halvtimme, men så säger Max att nej, de kan vi inte alls, för han ska bli hämtad borta vi mig och att vi typ måste hämta med Josefin och börja gå tillbaks. Och jag blir helt "NO" för jag trodde inte att Josefin skulle få gå ut så sent (nu var klockan då halv tolv). Men som tur var fick hon det, så Max stämde mötte med sina föräldrar vid Näsbyparkscentrum istället så gick vi ditt. Han blev hämtad och jag och Josefin började gå mot kryssarvägen och gula bananen för att skiljas åt där. Jag ringde hem och sa att mamma och pappa kunde börja gå, och då var klockan alltså tolv eller mer. Så därför blev det senare än jag trodde, och jag blev verkligen glad över att mamma och pappa orkade ställa upp på att hämta mig eftersom jag sagt att jag planerade åka hem från stan klockan nio typ. Jag är också väldigt tacksam över att mamma och pappa var smarta nog att hämta mig med cykel och att jag fick skjuts på pappas pakethållare hela vägen hem. :]

Btw, fick reda på att Victor(Wick tår inte min brorsa alltså) stavar med C, men jag orkar inte ändra i tidigare inlägg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0