Nödsituation: Farligt tråkigt

Okej, jag tittar på 2 and a half men och jag skrattar lite för högt för att det ska vara nyttigt. Antingen har jag äntligen hittat ett roligt avsnitt av den annars halvdana serien eller så har jag farligt tråkigt. Hur som helst bad jag en kompis om råd och.. ja, egentligen kom jag på själv att jag skulle skriva ett inlägg på bloggen xD så... skit i kompisen, han var inte till mycket hjälp, han skrattade mest (oh ja, jag kan vara riktigt rolig ibland). Aja, kanske ska skriva lite om igår.

Igår åkte jag in med Carro och Fluff till kungsträdgården för att titta lite på den här UNG08-konsert-grejsen. Fillur, Liten och lite annat folk var redan där. Självklart kommer Fluff försent och missar tåget. Det roliga var att jag och Carro precis hade snackat om att hon alltid lyckas komma sent ( Ta inte illa upp, du vet att vi älskar dig ändå <3).
--> Oj, fick just reda på att min kompis, han jag fråga om råd, också va där, (känner honom bara över internet) dock inte samma tid som jag... men ändå. Men tillbaks till ämnet... <--
 Fluff missa iaf tåget, så jag och Carro gick till salongen (mina föräldrar är frisörer och har salongen precis vid tekniska högskolan), satte oss i personalrummet och väntade på Fluff. När hon kom tog vi tåget till östermalm och träffade Fillur, Liten, Api, David, Viktor (hur stavar han sitt namn?), Sara, Emma, Johanna, Natalie och Jenny(kom jag ihåg alla o.o?) i kungsträdgården.  Förresten, Josefin, jag kom på en grej, om jag kom ihåg alla var vi exakt 13 pers. (Josefin tror att hon är förföljd av talet tretton och jag gör inget för att motbevisa det xD.) Men iaf, det var en kul kväll, slutade dock lite tokigt med tågproblem och lite annat strul. Men jag tycker jag, Josefin och Amanda lyckades rädda den på bryggan. Det var faktist riktigt mys, önskar att vi hade haft längre tid på oss...


Tja, det var väl allt som hände igår :] Nu ska jag vänta på att min kompis loggar in igen, om han var i kungsträdgården bor han antagligen rätt så nära. Vore kul och träffas någon gång.


Bye


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahah, förlååååååt, det var verkligen inte meningen att kma sent.. jag försöker skärpa mej, verkligen =/ skäms

tack för att ni väntade ! <3

2008-08-16 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0