Hemma :]

Gud va skönt det är att vara hemma igen (fastän jag fortfarande bor i Ateljen). Känns som jag varit borta hela helgen. Kom på att jag faktist inte skrivit någonting om min nya klass eller första dagarna på gymnasium...  Men jag har gjort en jättefin bok där jag skriver ner allt som händer så jag har använt den istället för bloggen. Men jag kan skriva ner lite vad som står där i:


Carro här. Vi ska antagligen ta bussen. Konstigt överlevnadsprogram på tv:n :/

Jag och Josefin hamnade inte på samma klass. Jag blev uppropad näst sist. Massa friendsare gick omkring och delade ut godis :].


*lite anteckningar från lektioner*


Idrottsläraren var typ högljudd... Han svor och verkade sträng. Men jag tror det är lungt bara man sköter sig.

Hade nyss håltimme i typ 1 och en halv timme.

*Anteckningar om handledar dagen*

På tåget hem från gamla stan med nya klassen.
Seriöst tråkigt!
Christian berättade om gamla byggnader och kungar -.-


Så det där var några utdrag från min bok, det är ju inte så ordentligt skrivet eftersom det bara är för mig och.. det privata är inte med^^ Men iaf, har inte varit hemma så mycket i helgen. På lördagen skulle vi på kräftskiva hos Alice och Felix. Vi åkte ditt 16:30 och kom hem 23:30. Sen på söndagen vare klassåterträff 14:00 och efter det gick jag till täbycentrum med Carro, Lien, Josefin, Amanda, Latifa, Madde och Billy. Sa hejdå till Latifa och Madde och senare till Lien, Amanda och Josefin. Jag och Billy följde med Carro som hade lite grejs och göra, sen åkte jag hem till Carro och sov över där. Imorse tog vi tåget tillsammans till skolan. Det var "handledardag" så hela klassen åkte in till gamla stan och åt på donken tillsammans. Hade bestämt med tjejerna att vi skulle träffas i täbycentrum efter handledardagen och handla kalender och anteckningsblock. Så vid klockan två var jag framme vid centrum, egentligen ville jag åka hem och duscha (eftersom jag inte hade duschat sen lördan) men jag var tvungen att köpa de där grejerna till skolan, sen skulle vi också snacka om en grej som jag inte kunde missa. Efter det kunde jag äntligen åka hem efter att väntat på bussen i 20 min. Men när jag kommit hem hann jag knappt ta av mig skorna innan Carro ringde och vi bestämde oss för att hon skulle gå förbi mig påväg hem från roslagsnäsby så jag kunde hämta mina grejer som jag lämnat hos henne. Jag gick bara ditt, hämtade grejerna och gick direkt hem, för skiiit... Jag har längtat efter att få duscha. Så fort Vera går hem ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bara slappa asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0