Filmmorgon?

Fick faktist lust att skriva ett blogginlägg precis innan jag gick och la mig. Så nu ligger jag i sängen med bärbara datorn i knät. Okej, klockan är snart ett, kanske lite tidigt att gå och lägga sig, men jag måste vänja mig inför skolstarten, just nu sover jag på dagarna till klockan elva, och de går ju inte.

Har precis vart med Josefin, Amanda, Viktor och Api. Vi gick typ runt lite och pratade mest. Stör mig på att vi inte kunde komma på något att göra, Api och Viktor tycker ju typ redan att täby är "landet". Menmen... aja, ingen hade direkt något att prata om så du prata jag om vad som helst kom upp i mitt huvud(och det kommer inte direkt upp normala saker i mitt huvud) så iaf Viktor verkade tycka jag var helt knäpp i huvet. Roligast var ju när jag gick och berättade om vad jag tänkte gömde sig i mörkret.

"Ovan på den där klippan ser det typ också ut som ett par svartalver skulle hoppa ner och anfalla oss ifrån. Typ värsta bakhållet eller nått?" - jag
"Men säg inte sådär, du ska ju gå hem den här vägen sen." - Amanda
"Men asså det är inte svartalverna, trollen eller orcherna jag är rädda för. Dom bara slaktar jag med mitt tvåhandsvärd eftersom jag är ambitextriös och har 30+ i styrka" - Jag
o.O - Alla

Asså de va seriöst skitkul att se allas miner xD Btw, om de e någon som undrar vad jag är rädd för så är det(men bara när det är mörkt, allt det här läskiga grundar egentligen i en mörkräddhet): mördare, varulvar, psychos(asså inte såna som i ååh, vad heter den? Den där filmen? hmm.. ska försöka kolla upp de på google... juste! Planet Terror. Asså inte såna psychos, dom e ju typ som zombies. Utan psykist sjuka läskiga personer som stalkar en och sånt)aa, iaf såna, demoner, m.m.

Men iaf, nu ska jag stänga av datorn, ta fram den bärbara dvd spelaren och kolla på massa nya filmer. Jag vet inte var vi har fått dom ifrån, men mamma kom hem med en kasse full med dvd:s. Antagligen har hon fått dem av någon kund på salongen. Inte så mycket bra filmer med tanke på hur mycket det fanns i kassen, men jag tänkte se två Bert filmer (asså Bert är humor på hög nivå, läste om min gamla Bert och badbrudarna och jag skrattade högt), Ebba och Didrik (Konst i filmform. Den är väl baserad på en bok av Ulf Stark? Är inte säker om jag kommer ihåg rätt, men den mannen är en äkta konstnär. Hans bok Guldhjärtat var min första favoritbok (typ nio eller något när jag läste den första gången) och jag tror jag har läst om den fem gånger sen dess, plus att jag letat upp favorit kapitel eller stycken ett antal gånger och läst för mig själv.), Little miss sunshine (har faktist inte sett den än, så nu ska jag ta mig fan se den!) och sen någon film som verkade rätt så sött med Audrey Tautou, så om den är tråkig kan jag ju alltid njuta av Audreys sköna anlete, JAG ÄR SÅÅÅ KÄÄR I HENNE!!!).

Så godnatt folket, nu ska jag har filmekväll... Eller egentligen filmmorgon?
Aja, Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0