Sen morgon och ännu senare kväll...

Nja, det där med att "förberedda sig inför skolstarten" går ju sååå bra. Även om jag gick och la mig klockan ett typ, så är ju filmer i genomsnitt 1h och 30 min så jag somna ju inte förens klockan var tre. Så i morse var jag DÖD, de fanns verkligen ingenting i världen som kunde få mig ur sängen. Har inte riktigt koll exakt när jag steg upp, men jag väntade iaf tills mamma och pappa åkt till täbycentrum. Jag orkar liksom inte gå upp när andra runt omkring mig är klarvakna och går omkring och pratar och fixar. Min trötta hjärna klarar inte av det, plus att pappa älskar att retas med mig på morgonen (eller det är väl snarare lunch när jag vaknar...) och då får jag seriöst damp, jag har världens morgonhumör och jag klarar inte av att ha honom ens i närheten av mig. Så därför väntade jag tills dom stängt dörren efter sig innan jag gick upp och satte på TV:n.

Kollade mobilen nyss och såg att Josefin ringt mig för en kvart sen. Kollade mobilsvar och det var visst Carro som ringt från Josefins mobil, så jag ringde upp och hon ville visst att jag skulle följa med till the Voice ikväll. Mwaaa, jag vet inte om jag orkar fråga mamma, hon kommer bli sur för jag aldrig gör nått på dagarna och sen ränner iväg på kvällen. Förresten vet jag inte vad jag ska ha på mig... eller vänta, det vet jag visst. Bara jag får låna en av pappas skjortor, hoho...
Men iaf, får se hur jag gör. Hon kom in nu och verkade ta för givet att jag skulle ut ikväll igen, plus att Carro ringde nu och veeerkligen vill att jag ska med. Så jag tror jag ska följa med, jag behöver ju inte vara där så länge.

Men aja, om jag nu ska med måste jag göra mig iordning. Så bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0