Förskyld

Läste någonstans att det är något virus pågång, undrar om jag åkt på en smäll... Jag har ju varit förskyld i några dagar nu. Man skulle visst akta sig för kollegor som hostar eller nyser. Jag hostar ju inte direkt, men jag är snorig och nyser hela tiden, så man kanske ska hålla sig en bit ifrån mig ifall att. Problemet blir hur jag ska göra med "kråkankvällen", jag vill ju gå, men eftersom jag är sjuk och varit trött hela veckan kanske det är bäst att låta bli...

Men JAGVILLJAGVILLJAGVILL!

Jag tror jag ska försöka komma iväg ett tag iaf, men jag kommer nog inte stanna hela natten som det egentligen är tänkt. Va fan asså... Jag missa ju förra gången också eftersom jag var hos farmor och farfar. Dumma förskyllning. Jag hatar att vara förskyld, man blir trött och seg och huvudet dunkar, och sen känner man sig snorig och äcklig... usch!

Men det är iaf helg, och även om jag tillbringar kvällen ute kan jag ju sova ut både lördag och söndag. Hoppas vila hjälper mot förskyllningar. Aja, det var väl allt för den här gången, ha en trevlig helg och håll tummarna för att jag kommer iväg ikväll!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kom :)<3

Jaa, asso, det skulle vart en annan sak om du hade varit kvar.. xD Du skulle vart så jävla död idag xD

2008-08-30 @ 22:14:08
URL: http://shutupnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0